top of page

Toimitus- ja palautusehdot

Sign Up Print Oy:n Toimitusehdot Kuluttaja-asiakkaille

Sign Up Print Oy ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Sign Up Print Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Sign Up Print Oy:n verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

​

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 5 - 10 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli tuote on päässyt poikkeuksellisesti loppumaan varastosta tai havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

​

2. Toimitustavat

Yli 100 € tilaukset rahtivapaasti

 

Kotiinkuljetus: Tilaus toimitetaan ilmoitettuun osoitteeseen. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus vastaanottajan osoitteeseen. Tilaus on noudettavissa postista saapumisviikon lisäksi 2 täyden kalenteriviikon ajan, jonka jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.

 

Toimitus lähimpään postitoimipisteeseen: Tilaus toimitetaan lähimpään postitoimipisteeseen, josta tilauksen voi noutaa kun posti on toimittanut saapumisilmoituksen.

Toimitusaika ja -tavat
Toimitusehdot
Painotuotteiden palautusoikeus
Palautuskäytäntö

Sign Up Print Oy:n Palautuskäytäntö

Otathan huomioon, että kaikki painatukset ja muut tuotteet tehdään tilauspohjaisesti. Huomio myös että värit tietokoneesi ruudulla voivat näyttää hieman erilaisilta kuin valmiissa painatetussa tuotteessa.

​

Sign Up Print Oy tarjoaa täyden hyvityksen, mukaan lukien toimituskulut kaikista vaurioituneista, viallisista tai vääristä tuotteista. Jos tuote on saapuessaan vaurioitunut tai viallinen, niin ole hyvä ja ote heti yhteyttä jotta voimme avustaa palautuksesi käsittelyssä.

​

Palautus- ja vaihto- ehdot

  • Tuotteen tulee olla käyttämätön, pesemätön, muokkaamaton, ehjä ja sen alkuperäiset tuotelaput tulee olla kiinni. Emme voi käsitellä viallisten tuotteiden palautuksia.

  • Alkuperäisiä toimituskuluja ja palautuskuluja ei hyvitetä.

  • Kaikki tuotteet tehdään tilauspohjaisesti, joten emme voi hyväksyä tilauksia, jotka tehdään aikomuksella tilata monta, mutta pitää vain yksi. Asiakaspalvelutiimimme voi peruuttaa tilauksen, jonka uskotaan olevan tehty tällä aikomuksella.

​

Personoidut ja henkilökohtaiset tuotteet

Mitään personoituja tai henkilökohtaisia tuotteita ei voida palauttaa.

​

Kuinka tehdä palautus

1. Lähetä palautuspyyntö niclas@supp.fi osoitteeseen 7 päivän sisällä tilauksesi vastaanottamisestasi. Ole hyvä ja liitä mukaan syy palautukselle ja valokuvat vahvistukseksi.

2. Kun olemme hyväksyneet pyyntösi, sinulle lähetetään palautuslomake, joka pitää olla tilauksesi mukana. Ole hyvä ja lähetä tuote/tuotteesi käyttäen paikallista postipalveluasi 7 päivän sisällä palautuslomakkeen vastaanottamisestasi.

3. Kun vastaanotamme palautetun paketin, tullaan tuote/tuotteet tarkastamaan varmistuaksemme siitä, että ne ovat alkuperäisessä kunnossaan ja niissä on näkyvillä palautuspyynnössäsi mainitsemasi ongelma.

4. Kun palautus on vahvistettu, tullaan hyvitys palauttamaan alkuperäisen maksutavan kautta 10-15 päivän kuluessa (käsittelyaika riippuu maksutavastasi ja pankistasi).

​

Ole hyvä ja huomioi:

  • Varaamme oikeuden kieltäytyä palautuksesta, jos tuote saapuu hyväksymiskelvottomassa kunnossa.

  • Emme voi käsitellä tuotteita, jotka palautetaan ilman aiempaa ilmoitusta.

  • Emme ole vastuussa sellaisen tuotteen/tuotteiden palautuksesta, jotka katoavat tai vahingoittuvat matkalla. Ole hyvä ja säilytä seurantatunnuksellinen kuitti.

​

Peruutuskäytäntö

Kaikki tuotteemme tehdään tilauspohjaisesti, joten maksamattomat tilaukset peruutetaan automaattisesti 5 päivän jälkeen ja 24 tunnin kuluessa maksamisesta peruutetut tilaukset hyvitetään täysin ja tämän jälkeen tilausta ei voida peruuttaa.

Palautusohjeet
Peruutuskäytäntö
bottom of page